16600, Чернігівська обл., м. Ніжин,
пл. імені Івана Франка, 1,
е-mail: nemrada_post@cg.gov.ua
(04631) 7 19 11, 7 19 51, 15 80
фото мера
Міський голова міста Ніжина
Лінник Анатолій Валерійович
Блог міського голови
фото мера
Секретар міської ради
Салогуб Валерій Володимирович
Блог секретаря ради
Статистика
  • Зараз на сайті:
    38
  • Переглядів:
    5582738
  • Візитів сьогодні:
    171
  • Візитів всього:
    2550839
Анонси

Шановні підприємці!

                                                                                       

Виконавчий комітет Ніжинської міської ради оголошує початок прийому заяв та пропозицій (з 5 травня по 6 червня 2017 року) щодо:

·        закупівлі протягом поточного року оргтехніки з наданням гарантійного та післягарантійного обслуговування, технічного обслуговування;

·        послуги з заправок картриджів тонером, технічне обслуговування принтерів та БФП.

З технічними та іншими вимогами щодо предмету закупівлі можете ознайомитися нижче.

 

  

ІНФОРМАЦІЯ

 про закупівлю виконавчим комітетом Ніжинської міської ради оргтехніки

 та її обслуговування протягом поточного року

 

1.    Замовник:

1.1.Найменування: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради міської ради  

1.2.Місцезнаходження:16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка,1.

1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Дмитрієв Сергій Вікторович, Ярмолюк Валерій Володимирович, відділ господарського забезпечення (м. Ніжин, площа імені Івана Франка,1, каб. 34 тел. (04631) 2-05-59,  e-mail: nemrada_post@cg.gov.ua).

2.Інформація про предмет закупівлі: код класифікатора CPV ДК 021:2015 30230000-0 – (частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів) комп’ютери (системні блоки); заправка картриджа тонером. Ремонт комп’ютерів і периферійного устаткування, код ДК 021-2015 - 50310000-1 -Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

3. Детальний опис предмету закупівлі: усі вимоги зазначені в Додатку 1 до цього оголошення.

4. Місце поставки товарів:16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка,1.

5. Строк поставки товарів: до 7 днів з моменту заключення договору (поставка товару здійснюється за рахунок Продавця).

6. Умови розрахунків: оплата Товару здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника по факту поставки товару на підставі підписаного акту прийому-передачі та  відповідно  до рахунку і накладних на Товар від 7 до 14 днів з дати отримання товару.

7. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати в паперовому,(електронному) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в додатку 2   до цієї документації.Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.

8. Інша необхідна інформацію:

Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (додаток 2), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.

 

Додатки до документації:

Додаток № 1 – Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі

Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.

Додаток № 3 – Форма пропозиції.

 

Додаток 1

 

ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

 

(придбання компютерів та обладнання) в

м. Ніжині для виконавчого комітету Ніжинської міської ради

 

Комп’ютер (системний блок) повинен відповідати наступним характеристикам:

1) Корпус: Logic Power або DeepCoolабо еквівалент;

2) Материнська плата: Asus або еквівалент;

3) Процесор: Intel core i3 3.7Ghz або еквівалент;

4) Тип оперативної пам'яті: DDR3

5) Об’єм оперативної пам’яті: 8Gb;

6) Об’єм HDD: 500Gb;

7) Тип відеокарти: інтегрована;

8) Потужність блоку живлення: не менше 400W;

9) Оптичний привід: DVD-RW;

10) Встановлення операційної системи не потребується.

 

Монітор:

LG 21,5" або Samsung 21.5" або  еквівалент.

Комплект (клавіатура та миша): Real-El Standard 505 USB або Genius SlimStar C115 USB або еквівалент.

Мережевий фільтр на 5 розеток (довж. кабелю – 4,5 м.).

 

Джерело безперебійного живлення (ДБЖ):  Powercom BNT-800AP USB або еквівалент.

Флеш пам'ять: USB Transcend JetFlash 300 8GB або еквівалент.

 

Багато функціональний пристрій (БФП): Canon або HP або еквівалент.

 

Мережевий адаптер з Wi-Fi: TP-LINKабо еквівалент.

 

Маршрутизатор (модем-роутер): TP-LINKабо еквівалент.

             

Гарантія на комп’ютери, монітори, ДБЖ, БФП повинна складати не менш ніж 12 місяців, на інше обладання в залежності від гарантії офіційного виробника, але не менше 3 місяців з моменту підписання сторонами акту прийому-передачі Товару (видаткової накладної на Товар).

Потенційний продавець повинен надати сертифікати якості Товару, гарантійний талон на Товар. Крім того, Продавець повинен мати сервісного інженера з відповідними ліцензіями для проведення гарантійного та після гарантійного обслуговування комп’ютерів.

Строк поставки Товару: 7 днів з моменту підписання сторонами Договору.

Місце поставки Товару: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка,1.каб. № 34.

 

Кількість комп’ютерів, що планується закупити: 13 одиниць.

Кількість моніторів, що планується закупити: 13 одиниць.

Кількість комплектів (клавіатура та миша): 20 одиниць.

Кількість мережевих фільтрів, що планується закупити: 20 одиниць.

Кількість ДБЖ, що планується закупити: 13 одиниць.

Кількість флеш-носіїв, що планується закупити: 10 одиниць.

Кількість БФП, що планується закупити: 7 одиниць.

Кількість операційних систем, що планується закупити: 13 одиниць.

Кількість мережевих адаптерів з Wi-Fi, що планується закупити: 5 одиниць.

Кількість маршрутизаторів, що планується закупити: 3 одиниці.