Ніжин

Офіційний сайт Ніжинської міської ради

Автор світлини Денис Скороход
Всі розділи

Анонси:

Забезпечуємо реалізацію соціальних ініціатив Президента України

Однією із перших установ, що розпочала реалізацію соціальних ініціатив Президента України, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

 

Важливою частиною реформ в Україні є нова соціальна політика, націлена на покращення якості життя та добробуту людей. «Держава через нові соціальні ініціативи підтримає всіх, хто потребує допомоги», - наголосив Президент України Віктор Янукович.

Невипадково, що одним з основних принципів, закладених в соціальні ініціативи Президента, є адресність допомоги для тих категорій населення, які потребують першочергової підтримки, у тому числі потерпілих на виробництві та членів їх сімей.

Про позитивні зміни у сфері соціального страхування від нещасного випадку на виробництві свідчить ряд проведених перерахунків страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей.

З 1 березня 2012 року відповідно до ст. 29 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» здійснено перерахування розміру щомісячної грошової суми в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого, та щомісячної страхової виплати особам, які мають на це право в разі втрати годувальника.

При цьому, вперше з часу утворення Фонду перерахування проведено на коефіцієнт зростання не реальної, а номінальної заробітної плати. У зв’язку з цим максимальний коефіцієнт зростання щомісячної страхової виплати з       1 березня 2012 року складає 1,176 (17,6%) проти 1,102 (10,2%) у 2011 році.

30 березня 2012 року правлінням Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України розглянуто механізм осучаснення щомісячної страхової виплати особам, яким вона була призначена до 2006 року, та прийнято постанову №15 «Про проведення перерахунку щомісячних страхових виплат потерпілим та членам їх сімей у 2012 році». При цьому проведено перерахунок щомісячних страхових виплат потерпілим та членам їх сімей, які отримують такі виплати станом на 1 березня 2012 року, та яким перерахунок цих виплат здійснювався до 1 березня 2006 року.

З метою проведення першого етапу осучаснення страхових виплат з 1 березня 2012 року для потерпілих, яким виплати були призначені до 1 січня 2006 року, у бюджеті Фонду передбачено 373,5 млн. гривень на рік.

При цьому, для фінансування шахтарських регіонів передбачено 304,1 млн. грн., або 81%, з них: Донецька обл. – 146,8 млн. грн.; Луганська обл. – 55,8 млн. грн.; Дніпропетровська обл. – 64,4 млн. грн.; Львівська обл. – 25,6 млн. грн.; Волинська обл. – 6,5 млн. грн.; Кіровоградська обл. – 5,0 млн. грн.

На даний час у відділенні виконавчої дирекції Фонду в м. Ніжині обліковується 836 справ про страхові випадки потерпілих на виробництві. Щомісячні страхові виплати отримують 524 потерпілих на виробництві  та 44 особи, що мають право на страхові виплати в разі смерті потерпілого на виробництві.

В результаті перерахунку щомісячних страхових виплат потерпілим (членам їх сімей) з 1 березня 2012 року  (відповідно до постанов правління Фонду від 01.03.2012 №4 та від 30.03.2012 №15) загальна сума зростання страхових виплат становить 60,4 тис. грн. на місяць. Середній розмір доплати кожному потерпілому становить 116 гривень. При цьому, у кожної особи розмір збільшення індивідуальний.

На 2012 рік передбачено фінансування відділення  на щомісячні страхові виплати в розмірі  2,42 млн.грн.

Також, виходячи з реальних можливостей, виконавча дирекція Фонду працює над поетапним вирішенням проблеми осучаснення страхових виплат та встановленням соціальної справедливості щодо розмірів цих виплат, призначених у різні роки.

 

 

Начальник відділу відшкодування шкоди потерпілим відділення

ВД Фонду в м. Ніжині                                                                                                                   Т.Лоханько