Ніжин

Офіційний сайт Ніжинської міської ради

Автор світлини Денис Скороход
Всі розділи

Анонси:

Єдине вікно

ПРИЙОМ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ЗА ПРИНЦИПОМ «ЄДИНОГО ВІКНА»

З метою покращення обслуговування громадян, Пенсійним фондом України прийнята постанова від 21.02.2012р. № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України», якою було затверджене Положення про організацію та обслуговування громадян за принципом «Єдиного вікна».

Це дозволяє громадянам швидко та зручно реалізовувати свої права на пенсійне забезпечення або соціальне страхування.

Найбільша перевага такого прийому полягає в наближенні послуги до її одержувача, а також оптимізації доступу всіх громадян до необхідної інформації.

Для зручності відвідувачів відділ з обслуговування та розгляду звернень громадян  розташований на першому поверсі приміщення управління та має окремий вхід.

Прийом громадян проводиться за графіком роботи управління, а саме

з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00,

обідня перерва з 13.00 до 14.00,

за адресою: вул. Шевченка, 21ж, м. Ніжин.

Тут також розташований інформаційний кіоск, розміщені інформаційні стенди з питань пенсійного забезпечення та запитів на публічну інформацію, графік роботи залу “єдиного вікна”, графіки прийому громадян керівниками управління Пенсійного фонду України в м. Ніжині та Ніжинському районі, головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області та Пенсійного фонду України.

До обов’язків спеціалістів відділу, відповідно до покладених завдань, належать :

- прийом, реєстрацію звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації, у тому числі тих, що надходять електронною поштою, передачу їх для опрацювання іншим структурним підрозділам управління відповідно до їх функціональних повноважень;

- надання одержувачам послуги загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій тощо;

- надання зразків та бланків заяв, інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, видачі свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та пенсійних посвідчень, включаючи надання консультацій і допомоги у заповненні цих документів;

- приймання заяв, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року №22-1, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за №1566/11846, Порядком подання документів для призначення і виплати щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці органами Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25 січня 2008 року № 3-1, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 березня 2008 року  за № 200/14891, Переліком та порядком подання документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 06 квітня 2011 року № 10-3, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06 липня 2011 року за №816/19554, разом з необхідними документами, їх реєстрацію, надання одержувачу інформації про строк їх розгляду, іншої пов’язаної з цим інформації;

- надання одержувачу послуги інформації та результатів розгляду заяв, звернень (крім тих, що підлягають надсиланню поштовим відправленням); - видачу повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення;

- надання роз’яснень, консультацій з питань пенсійного забезпечення ;

- перегляд та надання  інформації про особу, що міститься в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, автоматизованій системі обробки пенсійної документації, зокрема про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, дані, на підставі яких призначено пенсію, її розмір, виплату;

- запис, у тому числі на підставі звернень, що надійшли електронною поштою або телефоном, на прийом громадян, які потребують спеціалізованих консультацій або звертаються до управління  Пенсійного фонду України в м.Ніжині та Ніжинському районі (його керівника) із скаргами, з визначенням часу та причини відвідування;

- надання іншої необхідної довідкової інформації.