Оголошення про проведення конкурсу на надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів
Управління соціального захисту населення Ніжинської міської ради
(найменування замовника соціальних послуг)
Інформація про соціальні послуги, що є предметом соціального замовлення |
1 |
Найменування соціальної послуги |
Транспортні послуги |
2 |
Державний стандарт
|
|
|
Зміст і обсяг соціальної послуги |
Зміст соціальної послуги передбачає здійснення перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю з порушеннями опорно-рухового апарату, які користуються допоміжним засобом реабілітації, а саме – кріслом-колісним, та осіб, які страждають на хронічну ниркову недостатність, потребують гемо або перитонеального діалізу, та зареєстровані/задекларовані у Ніжинській міській територіальній громаді, до: органів місцевого самоврядування, територіального органу Пенсійного фонду України; територіального органу Національної поліції України; міськрайонного суду, нотаріусів та юристів; банківських установ; виконавців комунальних послуг, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ); підприємств з метою забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; закладів охорони здоров’я, медико-соціальної експертної комісії (МСЕК), лікарсько-консультативних комісій (ЛКК) та аптек; до місця роботи та у зворотному напрямі; закладів освіти; центру надання адміністративних послуг; авто - залізничного вокзалу; для взяття участі в культурно-масових заходах, які проводяться в населених пунктах громади. Не допускається використання спецтранспорту для: перевезення більше однієї особи в якості супроводжуючого одного отримувача, не включаючи соціального робітника Надавача; перевезення громадян, якщо в наявності у них, або членів їх родин є у користуванні автомобільний транспорт, отриманий через органи соціального захисту населення; особистих поїздок працівників Надавача послуги. Послуга «Транспортні послуги» надається особам за заявкою відповідно до укладених договорів: особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю послуга надається не більше 16 разів на місяць (два рази – одна поїздка); особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю не більше 40 разів на місяць (два рази – одна поїздка) виключно для відвідування навчальних закладів або комунальних закладів, підпорядкованих Замовнику; особам з хронічною нирковою недостатністю (потребують гемо – або перитонеального діалізу) не більше 24 разів на місяць (два рази – одна поїздка). |
3 |
Категорії осіб, яким надається соціальна послуга |
Особи з інвалідністю та діти з інвалідністю з порушеннями опорно-рухового апарату, які користуються допоміжним засобом реабілітації, а саме – кріслом-колісним та особи, які страждають на хронічну ниркову недостатність, потребують гемо або перитонеального діалізу та зареєстровані/задекларовані у Ніжинській міській територіальній громаді. |
3 |
Орієнтовна чисельність отримувачів соціальної послуги |
88 |
6 |
Строк надання |
З моменту підписання договору до 23 грудня 2025 року, за умови наявності бюджетних асигнувань. |
7 |
Територія, на якій надається соціальна послуга |
Межі Ніжинської міської територіальної громади |
8 |
Гранична вартість надання соціальної послуги одній особі |
625 гривень |
Обсяг бюджетних коштів Обсяг бюджетних коштів для виплати
компенсації вартості надання соціальних послуг 660 000 грн. (шістсот шістдесят тисяч
гривень, 00 коп.) До участі в конкурсі запрошуються надавачі соціальних послуг (крім бюджетних установ), які відповідають Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року № 185. Подання конкурсних пропозицій Форму конкурсної пропозиції, вимоги до її оформлення та необхідні консультації можна отримати за адресою: м. Ніжин вул. Гоголя, 6, каб. 4, щоденно, крім вихідних, з 08-00 до 15-00 години. Також форму конкурсної пропозиції та вимоги до її оформлення розміщено на сайті за адресою: https://www.nizhynrada.gov.ua Учасники конкурсу додають до конкурсної пропозиції такі документи: 1) юридичні особи: копії установчих документів, засвідчені керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою; копію податкової декларації з податку на прибуток (для суб’єктів, яких не внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій), засвідчену керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою; звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій (бюджетних установ) за попередній податковий (звітний) рік (для суб’єктів, яких внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій); копія ліцензії на здійснення перевезень. 2) фізичні особи –
підприємці – копії паспорта громадянина України копія ліцензії на здійснення перевезень. Конкурсні пропозиції складаються державною мовою і подаються в паперовій формі особисто або поштою за адресою: 16600, м. Ніжин вул. Гоголя, 6, каб. 4, та в електронній формі за адресою: [email protected] до 17-00 31 грудня 2024 року. Розкриття та оцінювання конкурсних пропозицій Конкурсні пропозиції розкриваються 01 січня 2025 року за адресою: 16600, м. Ніжин, вул. Гоголя, 6, каб. 14. Критеріями оцінювання конкурсних пропозицій є: відповідність діяльності учасника конкурсу критеріям діяльності надавачів соціальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 185; фінансовий стан учасника конкурсу, зокрема відсутність фінансової заборгованості, можливість надання соціальних послуг за власний рахунок; планова кількість отримувачів соціальних послуг; наявність транспорту; вартість соціальних послуг, що надаватимуться. Конкурсні пропозиції оцінюються за кожним критерієм за шкалою від 0 до 10 балів.
Термін оголошення результатів конкурсу – до 05 січня 2025 року.
Контактною особою з питань проведення конкурсу є секретар конкурсної комісії Деревянко Т.А., контактний телефон: 097 34 83 647, електронна адреса: [email protected] |
||
|
|
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ КОНВЕРТУ
Реєстраційний №______________ Не відкривати до 08 год. 30 хв. 01 січня 2025р.
Найменування учасника: Код ЄДРПОУ: Адреса (місцезнаходження): Телефон, факс, е-mail:
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ до проведення у 2025 році конкурсу на надання соціальної послуги «Транспортні послуги» шляхом соціального замовлення
Управління соціального захисту Ніжинської міської ради вул. Гоголя, буд. 6, м. Ніжин, Код ЄДРПОУ: 03196216 тел. 04631 7 34 23
УВАГА!!! Конверт повинен бути заклеєний та опечатаний відбитком печатки учасника конкурсу в місцях склеювання. УВАГА! кожна сторінка аркуша конкурсної пропозиції Учасника конкурсу повинна бути пронумерована, містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та відбитку печатки Учасника*. Зворотна сторінка аркуша нумерується, маркується шляхом напису на весь аркуш великої “z” (у разі якщо вона порожня), підписується уповноваженою посадовою особою Учасника та містить відбиток печатки Учасника*. Усі копії документів повинні бути завірені відповідно до вимог чинного законодавства та конкурсної документації, а саме: містити напис – «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна», підпис уповноваженої особи, дату, коли копія була завірена, та містити відбиток печатки Учасника*. Прошита пропозиція конкурсних торгів повинна бути склеєна на звороті останнього аркушу, зазначивши кількість прошитих сторінок, та скріплена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника*
|
|
ФОРМА
конкурсної пропозиції
до проведення у 2025 році конкурсу на надання соціальної послуги «Транспортні послуги» шляхом соціального замовлення.
Код рядка |
|
|
1 |
Замовник соціальних послуг |
Управління соціального захисту населення Ніжинської міської ради 16600, м. Ніжин, вул. Гоголя, буд. 6. Код ЄДРПОУ: 03196216 |
2 |
Дата оголошення конкурсу |
12 грудня 2024 року |
І. Відомості про надавача соціальних послуг
1. Загальна інформація
Код рядка |
|
|
3 |
Повне та скорочене найменування (для юридичних осіб) Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичних осіб - підприємців) |
|
4 |
Організаційно-правова форма |
|
5 |
Орган і дата державної реєстрації |
|
6 |
Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України у разі відмови від отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб - підприємців) |
|
7 |
Податковий статус |
|
8 |
Місцезнаходження (для юридичних осіб) Місце проживання (для фізичних осіб - підприємців) |
|
9 |
Фактична адреса |
|
10 |
Контактний телефон, факс, електронна адреса |
|
11 |
Керівник (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), посада) |
|
12 |
Банківські реквізити (№ поточного рахунка, назва установи банку, МФО) |
|
2. Інформація про соціальні послуги
Перелік соціальних послуг, які надаються:
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Категорії осіб, яким надаються соціальні послуги: ______________________________________
3. Надавач соціальних послуг
_________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи / прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)
________________________________ (керівник або уповноважена особа) |
_____________________ (підпис) |
________________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
___________________________________ 20___ р.
(дата подання пропозиції)
ІІ. Відомості про персонал надавача соціальних послуг
1. Адміністративний та управлінський персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
13 |
Управлінський персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Фінансово-господарський персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Інший адміністративний персонал |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2. Основний персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Категорія |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
16 |
Соціальні працівники та робітники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Медичні працівники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Педагогічні працівники |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Інший основний персонал |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Допоміжний персонал
Код рядка |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) |
Посада (функція) |
Категорія |
Освіта |
Спеціальне навчання |
Попередній досвід роботи |
Функції в межах соціального замовлення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Відомості про матеріально-технічну базу надавача соціальних послуг
1. Відокремлені приміщення, будівлі та споруди
Код рядка |
Найменування, тип |
Адреса |
Право користування майном |
Функціональне призначення |
Основні Характеристики |
Санітарний стан приміщень |
Відповідність приміщень державним будівельним нормам |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
20 |
Приміщення, будівлі та споруди спеціального призначення |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Інші приміщення, будівлі та споруди |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Транспортні засоби
Код рядка |
Найменування, вид |
Марка |
Рік випуску |
Право користування транспортним засобом |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
22 |
Спеціальні транспортні засоби |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Транспортні засоби загального призначення |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Прилади, засоби та інвентар, призначені для надання соціальних послуг
Код рядка |
Найменування, категорія |
Право користування майном |
Призначення |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
24 |
Спеціальне обладнання та інструменти |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
25 |
Спеціальні засоби та інвентар |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
4. Прилади, засоби та інвентар адміністративного призначення
Код рядка |
Найменування, категорія |
Основні характеристики |
Стан |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
26 |
Комп’ютерне обладнання |
|||
|
|
|
|
|
27 |
Прилади, засоби та інвентар |
|||
|
|
|
|
|
IV. Фінансування соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів
1. Прямі витрати
1.1. Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
Код рядка |
Посада |
Заробітна плата за місяць, грн |
Професійне навантаження працівника, % |
Тривалість надання соціальної послуги, місяців |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
28 |
Основний персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
29 |
Допоміжний персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
30 |
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|||
31 |
Податок на доходи фізичних осіб |
|
|||
32 |
Усього |
|
1.2. Придбання товарів, робіт, послуг
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість Одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
33 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
||||
|
|
|
|
|
|
34 |
Медикаменти та перев’язувальні матеріали |
||||
|
|
|
|
|
|
35 |
Продукти харчування |
||||
|
|
|
|
|
|
36 |
Супутні роботи і послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
37 |
Інші товари, роботи, послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
38 |
Усього |
|
1.3. Інші прямі витрати
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
39 |
Транспортні витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
40 |
Ремонт та обслуговування спеціального обладнання та інших спеціальних засобів |
||||
|
|
|
|
|
|
41 |
Амортизація спеціального обладнання та інших спеціальних засобів |
||||
|
|
|
|
|
|
42 |
Інші витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
43 |
Усього |
|
2. Адміністративні витрати
2.1. Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
Код рядка |
Штатна посада |
Оклад за місяць, грн |
Професійне навантаження працівника, % |
Тривалість
надання |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
44 |
Адміністративний та управлінський персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
45 |
Фінансово-господарський персонал |
||||
|
|
|
|
|
|
46 |
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|||
47 |
Усього |
|
2.2. Придбання товарів, робіт, послуг
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
48 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар для адміністративних потреб |
||||
|
|
|
|
|
|
49 |
Роботи та послуги для адміністративних потреб |
||||
|
|
|
|
|
|
50 |
Інші товари, роботи, послуги |
||||
|
|
|
|
|
|
51 |
Усього |
|
2.3. Інші адміністративні витрати
Код рядка |
Стаття витрат |
Вартість одиниці, грн |
Одиниця виміру |
Кількість одиниць |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
52 |
Оренда та обслуговування приміщень, будівель, споруд |
||||
|
|
|
|
|
|
53 |
Витрати на комунальні послуги та енергоносії |
||||
|
|
|
|
|
|
54 |
Витрати на зв’язок (в тому числі пошта, телефон, інтернет) |
||||
|
|
|
|
|
|
55 |
Транспортні витрати на адміністративні потреби |
||||
|
|
|
|
|
|
56 |
Витрати на відрядження працівників |
||||
|
|
|
|
|
|
57 |
Ремонт і обслуговування обладнання адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
58 |
Амортизація нематеріальних активів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
59 |
Амортизація основних засобів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
60 |
Амортизація інших необоротних матеріальних активів адміністративного призначення |
||||
|
|
|
|
|
|
61 |
Інші витрати |
||||
|
|
|
|
|
|
62 |
Усього |
|
3. Вартість людино-години
3.1. Розрахунок коефіцієнта розподілу адміністративних витрат
Код рядка |
Категорія витрат |
Сума, грн |
63 |
Заробітна плата основного та допоміжного персоналу, що залучається до надання соціальних послуг у межах соціального замовлення |
|
64 |
Загальні витрати на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, який надає соціальні послуги, за усіма договорами / проектами надавача соціальних послуг |
|
65 |
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат |
|
3.2. Розрахунок вартості людино-години
Код рядка |
Категорія витрат |
Сума
за категорією, |
Коефіцієнт розподілу адміністративних витрат, % |
Вартість за категорією, грн |
Вартість |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
66 |
Прямі витрати |
||||
67 |
Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
68 |
Придбання товарів, робіт і послуг |
|
|
|
|
69 |
Інші прямі витрати |
|
|
|
|
70 |
Усього прямих витрат |
|
|
||
71 |
Адміністративні витрати |
||||
72 |
Заробітна плата та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
73 |
Придбання товарів, робіт і послуг |
|
|
|
|
74 |
Інші адміністративні витрати |
|
|
|
|
75 |
Усього адміністративних витрат |
|
|
||
76 |
Разом |
|
4. Розрахунок вартості надання соціальної послуги
Код рядка |
Категорії отримувачів соціальної послуги |
Вартість |
Кількість |
Кількість отримувачів соціальної послуги, осіб |
Сума, грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
77 |
Категорія І |
|
|
|
|
78 |
Категорія ІІ |
|
|
|
|
79 |
Категорія ІІІ |
|
|
|
|
80 |
Разом |
|
Надавач соціальних послуг
_________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи / прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця)
_________________________________ (керівник або уповноважена особа) |
_____________________ (підпис) |
___________________________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
___________________________________ 20___ р.
(дата подання конкурсної пропозиції)
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення формиконкурсної пропозиції на надання соціальних послуг шляхом соціального замовлення
Конкурсна пропозиція складається з чотирьох розділів.
Конкурсна пропозиція у паперовій формі подається на одно-, двосторонніх аркушах формату А4.
Конкурсна пропозиція заповнюється таким чином, щоб забезпечити вільне читання тексту (цифр) і збереження цих записів протягом установленого терміну зберігання звітності (друкованим способом, чорнильними або кульковими ручками синього або чорного кольору). Заповнення олівцем не дозволяється.
У конкурсній пропозиції не має бути підчисток, виправлень, дописок і закреслень. У конкурсній пропозиції не повинно бути тексту або цифр, які неможливо прочитати внаслідок пошкодження аркушів, їх потертості, залиття чорнилом або іншою рідиною.
Достовірність даних конкурсної пропозиції підтверджується підписом учасника конкурсу або особи, уповноваженої на підписання конкурсної пропозиції.
У рядку 1 зазначається найменування і місцезнаходження замовника соціальних послуг.
У рядку 2 зазначається число, місяць, рік оголошення конкурсу.
У розділі І конкурсної пропозиції «Відомості про надавача соціальних послуг» зазначається:
У таблиці 1 «Загальна інформація»:
учасниками конкурсу, які є юридичними особами,- повне та скорочене найменування згідно зі статутними (установчими) документами;
учасниками конкурсу, які є фізичними особами - підприємцями,- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності).
У рядку 4 - організаційно-правова форма учасника конкурсу.
У рядку 5 - орган і дата державної реєстрації учасника конкурсу згідно зі свідоцтвом про державну реєстрацію (витягом, випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
учасниками конкурсу, які є юридичними особами,- код ЄДРПОУ;
учасниками конкурсу, які є фізичними особами - підприємцями,- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта громадянина України у разі відмови учасника конкурсу від отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків.
У рядку 7 - податковий статус, а саме: прибуткова чи неприбуткова організація, статус платника податку на додану вартість, платника єдиного податку. Неприбуткова організація вказує дату і номер рішення про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, структуру ознаки неприбутковості.
У рядку 8 згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців:
учасниками конкурсу, які є юридичними особами,- місцезнаходження;
учасниками конкурсу, які є фізичними особами - підприємцями,- місце проживання.
У рядку 9 - фактична адреса, за якою учасник конкурсу провадить діяльність, якщо вона відрізняється від місцезнаходження (для юридичних осіб) або місця проживання (для фізичних осіб - підприємців).
У рядку 10 - контактний телефон, факс, електронна адреса.
У рядку 11 - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) керівника учасника конкурсу, його посада.
У рядку 12 - банківські реквізити учасника конкурсу - № поточного рахунка, назва установи банку, МФО.
У пункті «Інформація про соціальні послуги»:
перелік соціальних послуг, що надається учасниками конкурсу:
які є юридичними особами,- згідно зі статутними (установчими) документами;
які є фізичними особами - підприємцями,- відповідно до КВЕД, зазначених у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - платників податків, або згідно з раніше укладеними договорами про надання соціальних послуг;
категорії осіб, яким надають соціальні послуги учасники конкурсу:
які є юридичними особами,- згідно із статутними (установчими) документами;
які є фізичними особами - підприємцями,- згідно з раніше укладеними договорами про надання соціальних послуг.
У позиції «Надавач соціальних послуг» найменування учасника конкурсу, який є юридичною особою, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника конкурсу, який є фізичною особою - підприємцем; посада, власне ім’я, прізвище, підпис керівника або уповноваженої особи учасника конкурсу; дата подання пропозиції.
У розділі II конкурсної пропозиції «Відомості про персонал надавача соціальних послуг» зазначається:
У таблиці 1 «Адміністративний та управлінський персонал - інформація про працівників надавача соціальних послуг та осіб, залучених на підставі цивільно-правових договорів, за винятком залучених фізичних осіб - підприємців:
У графі 2 - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності).
У графі 4 - інформація про освіту: кваліфікація та кваліфікаційний рівень (бакалавр, магістр) згідно з документом про освіту (дипломом), науковий ступінь тощо.
У графі 5 - інформація про спеціальну освіту: курси підвищення кваліфікації, спеціалізовані та інші тренінги, які пройшов працівник за напрямом діяльності, пов’язаним із наданням соціальних послуг (предметом конкурсу).
У графі 6 - інформація про попередній досвід роботи на підприємствах, в установах, організаціях тощо з надання соціальних послуг, пов’язаних із предметом конкурсу.
У графі 7 - функції в межах соціального замовлення.
У рядку 13 - інформація, зазначена у графах 2-7, про управлінський персонал.
У рядку 14 - інформація, зазначена у графах 2-7, про фінансово-господарський персонал.
У рядку 15 - інформація, зазначена у графах 2-7, про інший адміністративний персонал.
У таблиці 2 «Основний персонал - інформація про соціальних, медичних, педагогічних працівників, соціальних робітників та інший персонал суб’єкта, що безпосередньо надає соціальні послуги:
У графі 2 - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності).
У графі 4 - інформація про категорію посади (наприклад, головний або молодший спеціаліст, сестра медична старша).
У графі 5 - інформація про освіту: кваліфікація та кваліфікаційний рівень (бакалавр, магістр) згідно з документом про освіту (дипломом), науковий ступінь тощо.
У графі 6 - інформація про спеціальну освіту: курси підвищення кваліфікації, спеціалізовані та інші тренінги, які пройшов працівник за напрямом діяльності, пов’язаним із наданням соціальних послуг (предметом конкурсу).
У графі 7 - інформація про попередній досвід роботи на підприємствах, в установах, організаціях тощо з надання соціальних послуг, пов’язаних із предметом конкурсу.
У графі 8 - функції в межах соціального замовлення.
У рядку 16 - інформація, зазначена у графах 2-8, про соціальних працівників та робітників.
У рядку 17 - інформація, зазначена у графах 2-8, про медичний персонал.
У рядку 18 - інформація, зазначена у графах 2-8, про педагогічний персонал.
У рядку 19 - інформація, зазначена у графах 2-8, про інший основний персонал.
У таблиці 3 «Допоміжний персонал» - інформація про працівників надавача соціальних послуг, безпосередньо залучених до надання соціальних послуг, які виконують допоміжні та обслуговуючі функції:
У графі 2 - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності).
У графі 4 - інформація про категорію посади (наприклад, головний або молодший спеціаліст, сестра медична старша).
У графі 5 - інформація про освіту: кваліфікація та кваліфікаційний рівень (бакалавр, магістр) згідно з документом про освіту (дипломом), науковий ступінь тощо.
У графі 6 - інформація про спеціальну освіту: курси підвищення кваліфікації, спеціалізовані та інші тренінги, які пройшов працівник за напрямом діяльності, пов’язаним із наданням соціальних послуг (предметом конкурсу).
У графі 7 - інформація про попередній досвід роботи на підприємствах, в установах, організаціях тощо з надання соціальних послуг, пов’язаних із предметом конкурсу.
У графі 8 - функції в межах соціального замовлення.
. У розділі III конкурсної пропозиції «Відомості про матеріально-технічну базу надавача соціальних послуг» зазначається:
У таблиці 1 «Відокремлені приміщення, будівлі та споруди» - інформація про наявні у надавача соціальних послуг приміщення та споруди, які знаходяться у власності, оренді чи користуванні:
У графі 2 - інформація про тип будівлі: відокремлене приміщення, будівля (будинок), споруда тощо.
У графі 3 - інформація про місце розташування будівлі.
У графі 4 - інформація про право власності, оренди, лізингу, користування (позики) тощо (якщо майно належить не на праві власності, також вказується дата закінчення строку користування).
У графі 5 - інформація про функціональне призначення.
У графі 6 - інформація про основні характеристики, у тому числі загальна та корисна площа, поділ приміщень на основні та підсобні тощо.
У графі 7 - інформація про санітарний стан приміщень (відмінний, добрий, задовільний, рівень зношеності тощо).
У графі 8 - інформація про висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, щодо відповідності приміщень ДБН В 2.2-40:2018, а саме вказується «відповідає ДБН В 2.2-40:2018» або «забезпечено розумне пристосування», зазначаються в обох випадках реквізити такого висновку (номер, дата, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фахівця, реквізити його сертифікату), в обов’язковому порядку додається сканована копія висновку фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, в якому підтверджується відповідність приміщення ДБН В 2.2-40:2018 або здійснення його розумного пристосування та інформація засновника (власника) надавача соціальних послуг про забезпечення розумного пристосування.
У графі 9 - інформація про примітки.
У рядку 20 - інформація, зазначена у графах 2-8, про приміщення, будівлі та споруди спеціального призначення (спеціально пристосовані (обладнані) для надання соціальних послуг).
У рядку 21 - інформація, зазначена у графах 2-8, про інші приміщення, будівлі та споруди (загальногосподарського призначення, офісні приміщення тощо).
У таблиці 2 «Транспортні засоби - інформація про наявні у надавача соціальних послуг транспортні засоби:
У графі 2 - інформація про вид транспортного засобу.
У графі 3 - інформація про марку транспортного засобу.
У графі 4 - інформація про рік випуску транспортного засобу.
У графі 5 - інформація про право користування транспортним засобом.
У графі 6 - інформація про основні технічні та експлуатаційні характеристики, інші суттєві особливості.
У графі 7 - інформація про фізичний і технічний стан (відмінний, добрий, задовільний; про справність, рівень зношеності тощо).
У графі 8 - інформація про примітки.
У рядку 22 - інформація, зазначена у графах 2-8, про спеціальні транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб із числа маломобільних груп (осіб з особливими потребами), тощо.
У рядку 23 - інформація, зазначена у графах 2-8, про транспортні засоби загального призначення.
У таблиці 3 «Прилади, засоби та інвентар, призначені для надання соціальних послуг» - інформація про наявні у надавача соціальних послуг прилади, засоби та інвентар для надання соціальних послуг:
У графі 2 - найменування, категорія обладнання, засобу, інвентаря.
У графі 3 - право користування майном.
У графі 4 - інформація про призначення приладів, засобів, інвентаря.
У графі 5 - основні характеристики (технічні та експлуатаційні характеристики, інші суттєві особливості обладнання).
У графі 6 - інформація про технічний стан (відмінний, добрий, задовільний; про справність, рівень зношеності тощо).
У графі 7 - інформація про примітки.
У рядку 24 - інформація, зазначена у графах 2-7, про обладнання та інструменти, призначені для надання соціальних послуг.
У рядку 25 - інформація, зазначена у графах 2-7, про спеціальні засоби та інвентар.
У таблиці 4 «Прилади, засоби та інвентар адміністративного призначення» - інформація про наявні у надавача соціальних послуг прилади, засоби та інвентар адміністративного призначення:
У графі 2 - найменування, категорія приладів, засобів, інвентаря.
У графі 3 - основні характеристики (технічні та експлуатаційні характеристики, інші суттєві особливості обладнання).
У графі 4 - інформація про стан приладів, засобів та інвентарю адміністративного призначення.
У графі 5 - інформація про примітки.
У рядку 26 - інформація, зазначена у графах 2-5, про комп’ютерне обладнання.
У рядку 27 - інформація, зазначена у графах 2-5, про прилади, засоби та інвентар.
. У розділі IV конкурсної пропозиції «Фінансування соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів» зазначається:
У пункті 1 - інформація про «Прямі витрати»:
У таблиці 1.1 «Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» - інформація про заробітну плату основного і допоміжного персоналу, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податок на доходи фізичних осіб:
У графі 2 - посада працівників основного та допоміжного персоналу.
У графі 3 - заробітна плата за місяць.
У графі 4 - професійне навантаження на працівника (кількість робочого часу, протягом якого працівника задіяно на роботі).
У графі 5 - тривалість надання соціальних послуг, місяців.
У рядку 28 - інформація, зазначена у графах 2-6, про основний персонал (соціальних, медичних, педагогічних працівників, соціальних робітників та інших працівників, що безпосередньо надають соціальні послуги).
У рядку 29 - інформація, зазначена у графах 2-6, про допоміжний персонал (працівників, безпосередньо залучених до надання соціальних послуг, які виконують допоміжні функції).
У рядку 30 - інформація про єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У рядку 31 - інформація про податок на доходи фізичних осіб.
У рядку 32 - інформація про загальну суму витрат.
У таблиці 1.2 «Придбання товарів, робіт, послуг» інформація про витрати на товари, роботи, послуги, їх кількість, вартість:
У графі 3 - вартість товарів, робіт, послуг.
У графі 4 - одиниця виміру товарів, робіт, послуг.
У графі 5 - кількість одиниць товарів, робіт, послуг.
У графі 6 - сума товарів, робіт, послуг.
У рядку 33 - інформація, зазначена у графах 2-6, про предмети, матеріал, обладнання та інвентар.
У рядку 34 - інформація, зазначена у графах 2-6, про медикаменти та перев’язувальні матеріали.
У рядку 35 - інформація, зазначена у графах 2-6, про продукти харчування.
У рядку 36 - інформація, зазначена у графах 2-6, про супутні роботи і послуги, безпосередньо пов’язані з наданням соціальних послуг.
У рядку 37 - інформація, зазначена у графах 2-6, про інші товари, роботи, послуги.
У рядку 38 - інформація про загальну суму витрат.
У таблиці 1.3 «Інші прямі витрати» - інформація про транспортні витрати, ремонт та обслуговування спеціального обладнання та інших спеціальних засобів, їх амортизація:
У графі 3 - вартість статті витрат.
У графі 4 - одиниця виміру прямих витрат.
У графі 5 - кількість одиниць прямих витрат.
У графі 6 - сума прямих витрат.
У рядку 39 - інформація, зазначена у графах 2-6, про транспортні витрати (витрати на залучення транспортних послуг, які є складовою соціальної послуги або без яких надання соціальних послуг неможливе).
У рядку 40 - інформація, зазначена у графах 2-6, про ремонт та обслуговування спеціального обладнання та інших спеціальних засобів (обладнання, яке безпосередньо використовується для надання соціальних послуг).
обладнання та інших спеціальних засобів.
У рядку 42 - інформація, зазначена у графах 2-6, про інші витрати.
У рядку 43 - інформація про загальну суму витрат.
У пункті 2 - інформація про «Адміністративні витрати»:
У таблиці 2.1 «Заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» - інформація про оклад за місяць адміністративного, управлінського, фінансово-господарського персоналу, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування:
У графі 2 - штатна посада працівника.
У графі 3 - оклад за місяць працівника.
У графі 4 - професійне навантаження на працівника (кількість робочого часу, протягом якого працівника задіяно на роботі).
У графі 5 - тривалість надання соціальних послуг, місяців.
У графі 6 - сума витрат на заробітну плату та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У рядку 44 - інформація, зазначена у графах 2-6, про адміністративний та управлінський персонал (працівників адміністрації, бухгалтерії та планово-фінансового відділу, інженерно-технічних працівників та ін.).
У рядку 45 - інформація, зазначена у графах 2-6, про фінансово-господарський персонал.
У рядку 46 - інформація про суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У рядку 47 - інформація про загальну суму витрат.
У таблиці 2.2 «Придбання товарів, робіт, послуг - інформація про витрати на предмети, матеріали, обладнання, інвентар, роботи та послуги для адміністративних потреб:
У графі 3 - вартість товарів, робіт, послуг.
У графі 4 - одиниця виміру товарів, робіт, послуг.
У графі 5 - кількість товарів, робіт, послуг.
У графі 6 - сума товарів, робіт, послуг.
У рядку 48 - інформація, зазначена у графах 2-6, про предмети, матеріали та інвентар, необхідні для адміністративних потреб.
У рядку 49 - інформація, зазначена у графах 2-6, про роботи та послуги, необхідні для адміністративних потреб.
У рядку 50 - інформація, зазначена у графах 2-6, про інші товари, роботи та послуги.
У рядку 51 - інформація про загальну суму витрат.
У таблиці 2.3 «Інші адміністративні витрати» - інформація про витрати на оренду та обслуговування приміщень, будівель, споруд, витрати на комунальні послуги та енергоносії, зв’язок (в тому числі пошту, телефон, інтернет), транспортні витрати на адміністративні потреби, витрати на відрядження, ремонт і обслуговування обладнання адміністративного призначення та ін.:
У графі 2 - стаття адміністративних витрат.
У графі 3 - вартість одиниці адміністративних витрат.
У графі 4 - одиниця виміру адміністративних витрат.
У графі 5 - кількість одиниць адміністративних витрат.
У графі 6 - сума адміністративних витрат.
У рядку 52 - інформація, зазначена у графах 2-6, про орендну плату, плату за охорону, поточний ремонт тощо.
У рядку 53 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати на комунальні послуги та енергоносії.
У рядку 54 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати на зв’язок (пошту, телефон, інтернет).
У рядку 55 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати на транспорт і забезпечення адміністративних потреб.
У рядку 56 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати на відрядження працівників.
У рядку 57 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати, пов’язані з ремонтом і обслуговуванням обладнання адміністративного призначення.
У рядку 58 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати, пов’язані з амортизацією нематеріальних активів адміністративного призначення.
У рядку 59 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати, пов’язані з амортизацією основних засобів адміністративного призначення.
У рядку 60 - інформація, зазначена у графах 2-6, про витрати, пов’язані з амортизацією інших необоротних матеріальних активів адміністративного призначення.
У рядку 61 - інформація, зазначена у графах 2-6, про інші витрати.
У рядку 62 - інформація про загальну суму витрат.
У пункті 3 - інформація про «Вартість людино-години».
У таблиці 3.1 «Розрахунок коефіцієнта розподілу адміністративних витрат» - інформація про заробітну плату основного та допоміжного персоналу, залученого до надання соціальних послуг у межах соціального замовлення, загальні витрати на заробітну плату та коефіцієнт розподілу адміністративних витрат:
У рядку 63 - інформація про суму витрат на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, залученого до надання соціальних послуг у межах соціального замовлення.
У рядку 64 - інформація про суму загальних витрат на заробітну плату основного та допоміжного персоналу, який надає соціальні послуги, за усіма договорами/проектами надавача соціальних послуг.
У рядку 65 - інформація про суму коефіцієнта розподілу адміністративних витрат (розраховується шляхом ділення заробітної плати основного та допоміжного персоналу, залученого в межах соціального замовлення, на заробітну плату всього основного та допоміжного персоналу, який надає соціальні послуги за різними договорами та проектами надавача соціальних послуг).
У таблиці 3.2 «Розрахунок вартості людино-години» - інформація про прямі витрати (заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, придбання робіт і послуг, інші прямі витрати) та про адміністративні витрати (заробітна плата і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, придбання робіт і послуг, інші адміністративні витрати):
У графі 3 - сума за категорією.
У графі 4 - коефіцієнт розподілу адміністративних витрат.
У графі 5 - вартість за категорією (для адміністративних витрат вказується частка витрат на конкретну соціальну послугу, обчислена з урахуванням коефіцієнта розподілу адміністративних витрат).
У графі 6 - інформація про вартість на одну людино-годину (розраховується виходячи з вартості за категорією, помноженої на коефіцієнт розподілу непрямих витрат, що ділиться на кількість робочих днів у місяці та нормативну кількість робочих годин на день).
У рядку 66 - категорія витрат «Прямі витрати».
У рядку 67 - інформація, зазначена у графах 3-6, про заробітну плату і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У рядку 68 - інформація, зазначена у графах 3-6, про придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення прямих витрат.
У рядку 69 - інформація, зазначена у графах 3-6, про інші прямі витрати.
У рядку 70 - інформація, зазначена у графах 5-6, про вартість загальних прямих витрат.
У рядку 71 - категорія витрат «Адміністративні витрати».
У рядку 72 - інформація, зазначена у графах 3-6, про заробітну плату і єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У рядку 73 - інформація, зазначена у графах 3-6, про придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення адміністративних витрат.
У рядку 74 - інформація, зазначена у графах 3-6, про інші адміністративні витрати.
у рядку 75 - інформація, зазначена у графах 5-6, про вартість загальних адміністративних витрат.
У рядку 76 - інформація про загальну вартість на одну людино-годину прямих та адміністративних витрат.
У таблиці 4 «Розрахунок вартості надання соціальної послуги - інформація про вартість людино-години, кількість людино-годин, кількість отримувачів соціальної послуги відповідно до категорій отримувачів:
У графі 2 - категорія отримувачів (I, II, III).
У графі 3 - вартість людино-години.
У графі 4 - кількість людино-годин.
У графі 5 - кількість отримувачів соціальної послуги.
У графі 6 - сума наданих соціальних послуг.
У рядку 77 - інформація, зазначена у графах 3-6, про розрахунок вартості надання соціальної послуги для отримувачів категорії І.
У рядку 78 - інформація, зазначена у графах 3-6, про розрахунок вартості надання соціальної послуги для отримувачів категорії II.
У рядку 79 - інформація, зазначена у графах 3-6, про розрахунок вартості надання соціальної послуги для отримувачів категорії III.
У рядку 80 - інформація про загальну вартість надання соціальної послуги.
У позиції «Надавач соціальних послуг» - найменування учасника конкурсу, який є юридичною особою, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника конкурсу, який є фізичною особою - підприємцем; посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника конкурсу; дата подання пропозиції.