Інформація про стан роботи із зверненнями громадян

Д О В І Д К А

за підсумками роботи з документами та розгляду звернень громадян у

 виконавчому комітеті Ніжинської міської ради у І кварталі 2021 р.

 

У І кварталі 2021 р. до виконавчого комітету надійшло 1131 звернення, це на 199 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року.

         Серед всієї кількості звернень, що надійшли до виконкому у І кварталі 72 % складають заяви, 27% - скарги, 1% - пропозиції.

         Колективних звернень надійшло – 57, це на 26 більше ніж у І кварталі 2020р.

354  - авторів звернень мають передбачені законодавством пільги:

18   – багатодітні родини

9     – одинокі матері

81   – діти війни

3     – інваліди війни

         116 – інваліди

         3     – учасники ліквідації аварії на ЧАЕС

         102 – учасники АТО    

         22   -  сім’ї загиблих учасників АТО 

          Вирішенню проблем, які вони порушують, відповідно до вимог чинного законодавства приділяється особлива увага.

         Всього у зверненнях було порушено 1138 питань:

         368 - комунальне господарство

         21   - житлова політика

         422 - соціальна сфера

         78   - земельні

         12   - діяльність закладів освіти

          64   -  охорона здоров’я  та інші

        

          Протягом І кварталу контролювалося 737 звернень (позитивно були вирішені питання надання матеріальної допомоги, ремонт житлового фонду, питання встановлення меж між земельними ділянками, ремонт доріг, спиляння дерев, питання соціального захисту дітей та інші).

         З обласної державної адміністрації надійшло 142 звернення. В них жителі порушують питання: надання матеріальної допомоги, забезпечення ліками, спиляння дерев, проблеми з опаленням,  проблеми з оформленням субсидій, соціальних допомог, питання комунального господарства тощо.

         Щодо всіх звернень, які надійшли до виконавчого комітету, було вжито передбачених законодавством заходів. Громадянам надавалися відповіді та  роз’яснення.

        

          У І кварталі 2021 р. міським головою було прийнято 62 жителя Ніжинської ТГ.

Кожного четверга на нарадах керівників комунальних служб та щосереди на особистому прийомі у першого заступника міського голови звертаються жителі територіальної громади з питаннями, що стосуються комунальної сфери.     

         Кожного понеділка на нараді при міському голові начальник сектору з питань прийому  звернень звітує про проведену роботу за тиждень.

Дана робота знаходиться під постійним контролем.