Міський голова провів робочу зустріч із колективом працівників КП «Комунальний ринок» і підприємцями

04 вересня міський голова Анатолій Лінник провів робочу зустріч із колективом працівників КП «Комунальний ринок» і підприємцями, які здійснюють свою діяльність в приміщенні торгового центру «Прогрес».

Анатолій Лінник проінформував учасників зустрічі щодо стану справ на комунальному підприємстві, проведеної роботи по усуненню загроз, які стояли 6 років тому.

Тоді підприємство готувалось до продажу, виводились його грошові кошти, штучно погіршувався фінансовий стан для зниження можливої вартості продажу.

На даний час всі загрози ліквідовані, підприємство погасило більше 600 тис. боргів, проведена оптимізація штатного розпису, скорочено 25% персоналу.

На площах торгового центру «Прогрес» здійснюють свою підприємницьку діяльність близько 200 підприємців. Політика ради і міського голови полягає в збереженні приміщення торгового центру у власності міської ради, а також в збереженні робочих місць. На центральних вулицях міста скорочується така форма торгівлі, як кіоски. Тому торговий центр має розвиватись.

За останні 2 роки КП «Комунальний ринок» покращує умови праці підприємців. Здійснено капітальний ремонт 1500 кв.м. крівлі. Проведено протипожежні заходи з підключенням до центрального пульту в м. Чернігів, що усунуло загрозу закриття ринку. На протипожежні заходи витрачено близько 700 тис.грн. коштів підприємства.

Також обговорювалось питання щодо солідарного фінансування робіт. Підприємство встановило досить низьку вартість за оренду торгових місць. Крім того, на період карантинних заходів з 17.03.2020 р. по 11.05.2020 р. встановлювалась 40% знижка за оренду місць.

Будівлю торгового центру побудовано 36 років тому. Вона потребує значних вкладень.

На зустрічі задавались питання по баченню міського голови щодо подальшого перебування приміщення торгового центру «Прогрес» у власності громади, роботи закладів громадського харчування в умовах карантину, стану захворюваності в місті, можливості отримання допомоги через швидку медичну допомогу, якості транспортного обслуговування тощо.

На всі питання очільник міста надав ґрунтовні та вичерпні відповіді. 

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій з громадськістю, Катерина Симоненко

04.09.2020