Розширена нарада при міському голові

Відбулася розширена нарада керівників структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради, очільників установ та організацій міста на чолі з першим заступником міського голови Григорієм Миколайовичем Олійником.

Традиційно на нараді було заслухано представника Ніжинського відділу поліції Інну Іванівну Музиченко про стан охорони публічного порядку та запобігання злочинності на території міста Ніжина впродовж серпня 2017 року. Відповідно до наданої інформації за минулий місяць 132 заяви було занесено до ЄДР; по адміністративній практиці складено 269 попереджень та стягнено штрафів на суму 31569 грн., зафіксовано 162 випадки перебування у стані алкогольного сп′яніння, 91 – куріння у недозволених місцях, 16 випадків насильства у сім′ї. Сталося 37 випадків крадіжки, 11 фактів зберігання наркотичних речовин, вчинене умисне вбивство. Збільшилася кількість ДТП (21 випадків), тому було наголошено звернути увагу громади на безпечність поводження на дорогах. «Адже ми несемо відповідальність не лише за своє життя, але й за життя пішоходів!» - підкреслила Інна Музиченко. У ході доповіді перший заступник міського голови Григорій Олійник в черговий раз наголосив на недопустимості руху багатотонажного транспорту вулицями міста.

Заслухали заступника начальника Ніжинського МРВ управління держслужби НС Іваницького Анатолія Петровича про заходи щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, що були вжиті на території міста. Наголосив про збільшення виникнення пожеж у місті (68 пожеж) та області в цілому(166 пожеж по Ніжинському району).

Начальник управління освіти Крапив′янський Станіслав Миколайович проінформував присутніх про готовність навчальних закладів міста до початку навчального року та провів аналіз мережі загальноосвітніх навчальних закладів 2017 – 2018 навчальних років. З цього року у 18 ЗНЗ навчатиметься 6910 учнів (на 273 більше попереднього) у 274 класах (на 5 більше за минулий). У зв′язку з проведеною у 2016 – 2017 навчальному році реорганізацією навчальних закладів збільшилась завантаженість ЗНЗ на 2,75 . Завантаженість зросла практично у всіх ЗНЗ крім ЗОШ №№7, 8. Підвищилась наповнюваність ЗНЗ №№2, 5, 6, 13, гімназії №3, НВКЛ№16. Наголосив, що найбільша кількість дітей навчається у ЗОШ № 15 – 993учня; ЗОШ №10 – 933 учня; ЗОШ №3 – 757 учнів. Найбільша наповнюваність (30 учнів) наразі у ЗОШ №9 – 30,2; ЗОШ №7 – 29, 6; ЗОШ №10 – 29,2.

Т.в.о. заступника начальника управління праці та соціального заахисту населення Лінник Антоніна Миколаївна повідомила про стан нарахування пільг та субсидій для населення міста. Відповідно до цього, наголосила про важливість проінформованості населення з цього питання. В серпні місяці заяв про призначення житлової субсидії надійшло від 446 громадян, субсидію призначено 579 сім’ям, з них 27 сім’ям субсидію призначено вперше. На розгляді 295 особових справ за зверненнями громадян липня - серпня 2017р. На жаль, у зв’язку зі змінами, внесеними з травня 2017р. постановою КМУ №300 від 26.04.2017р. Порядок призначення субсидій 527 домогосподарствам, субсидія автоматично не продовжена із-за наявності у них простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг станом на 1 травня 2017р. Продовжувалась робота по монетизації, а саме проводилось інформування громадян та прийом від них заяв на частину невикористаної суми субсидії на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення.

Згідно з чинним законодавством прийом заяв закінчися 1 вересня. Частина коштів, що підлягає виплаті отримувачам субсидій складає 2 млн. 860 тис. грн.. Виплата коштів, як попередньо інформує Уряд, буде проводитись в кінці жовтня на початку листопада 2017 року.

Під кінець наради перший заступник міського голови Григорій Миколайович Олійник представив нових керівників, а саме: Хилька Володимира Анатолійовича, керуючого Ніжинським відділенням ПАТ Чернігів Газ; Рафальського Віктора Степановича, начальника Управління Держпродспоживслужби; Павленка Володимира Миколайовича, директора ДКП «Комунальний ринок»; Жука Володимира Миколайовича, директора поштового відділення №2.

Відділ інформаційно-аналітичної роботи

та комунікацій з громадськістю

04.09.2017