ЯК ПЕРЕДАТИ ПОКАЗАННЯ ЛІЧИЛЬНИКА ГАЗУ

Згідно нового законодавства споживачі газу повинні щомісяця з 1 по 5 число самостійно передаватипоказання лічильників. За таких умов обсяг використаного газу за повний календарний місяць буде розраховуватися на підставі переданих споживачем фактичних даних приладу обліку газу. Якщо компанія не отримає показань, нарахування здійснюються розрахунковим шляхом за групами споживання, що прописані в Кодексі газорозподільних систем.

На сьогодні в Чернігівській області майже 80% споживачів вже мають газовий лічильник. Для їх зручності, всього за рік ПАТ «Чернігівгаз» створив щонайменше чотири сервіси за допомогою яких можна без особливих зусиль і не витрачаючи багато часу передати показання лічильника.

Передати показання можна такими способами:

- SMS-повідомленням на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер особового рахунку та показання лічильника в форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку споживача, ХХХХХ – показання лічильника 5 цифр. Між особовим рахунком та показанням лічильника обов`язково має бути один пробіл.

- Зателефонувати до контакт-центру ПАТ «Чернігівгаз» за номером 0462 61 62 04. Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону. Подати показання лічильника можна цілодобово, не очікуючи на відповідь оператора, через голосове меню IVR (айвіар). Для цього необхідно уважно прослухати підказки автовідповідача. Обравши на телефоні цифру «2», клієнту необхідно ввести номер особового рахунку та показання лічильника.

- Електронною поштою на адресу [email protected], вказавши в листі ПІБ, адресу, номер особового рахунку і фактичні показання.

- Через «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Щоб зареєструватися необхідно знати новий 10-значний особовий рахунок, останню суму платежу і мати електронну скриньку. За допомогою цього сервісу також можна дізнатися баланс, ціну на газ, оплатити газ, завантажити рахунок, поставити запитання фахівцям і т.і.

Хочемо звернути увагу, що фахівці, які здійснюють прийом побутових споживачів газу м. Ніжина та Ніжинського р-ну, тимчасово працюють в іншому приміщенні – актовому залі Ніжинського відділення ПАТ «Чернігівгаз» (вул. Воздвиженська,4). Попереднє приміщення переобладнується під сучасний Центр обслуговування клієнтів. Просимо вибачення за тимчасові незручності.

04.11.2016